Що ми можемо

Наші клієнти першими починають використовувати нові технології, а тому ідуть на крок попереду своїх конкурентів
Як не втрачати клієнтів

Як не втрачати клієнтів

Отримуйте миттєві повідомлення на e-mail або телефон про кожен пропущений дзвінок і припиніть втрачати клієнтів. Якщо хтось із ваших співробітників пропустив вхідний дзвінок, ви вмить отримаєте інформацію про кожен такий пропущений дзвінок на e-mail або у вигляді SMS-повідомлення. Тепер, ви дізнаєтеся докладну інформацію про кожен пропущений виклик — телефон, час дзвінка і кому дзвонили, а ваші співробітники зможуть передзвонити клієнту, і не втратити замовлення!

Переадресація також дозволить не втратити вхідний дзвінок, якщо у компанії ніхто не бере трубку або внутрішня лінія, на яку адресувався дзвінок, зайнята. Таким чином, ви не втрачаєте дзвінки, які надходять на конкретного співробітника через його відсутність на робочому місці або зайнятій лінії. Переадресація дозволяє приймати дзвінки клієнтів у вихідні, святкові дні та не робочий час, при цьому працівникам не потрібно перебувати в офісі.
Якщо ви не сидите на одному місці, але хочете завжди бути на зв’язку зі своїми клієнтами, ви можете створити ланцюжок переадресації та включити до нього будь-які засоби комунікації (наприклад, внутрішній телефон, мобільний, е-майл) та прийняти вхідний дзвінок від клієнта, який зателефонував у вашу компанію, у будь-якому разі, де б ви не знаходилися.