До закінчення акції залишилось:
2 800 380 грн. |
Ми зекономили нашим клієнтам у 2022 році |
Ми зекономили нашим клієнтам у 2022 році на придбанні обладнання, запропонувавши послуги нашого дата-центру і резервне обладнання. |
1 120 000 грн. |
19 200 |
Заощадили наші клієнти, тому що скористались нашою технічною підтримкою |
Збільшення інтернет замовлень у клієнтів, які використовують нашу IP-телефонію і поштовий хостинг |
до 18% |
0 хвилин |
Аварійного відключення нашого обладнання у дата-центрах, протягом 2022 року |
Простою уникли наші клієнти в своїй роботі, завдяки тому, що ми усунули 896 загроз ще до того, як у клієнта виникла аварія. |
4600 годин |
Необмежена техпідтримка
Швидкість приїзду інженера 2 години
Швидкість реагування на звернення до 15 хвилин
Гаряча заміна обаднання, яке вийшло з ладу
Корпоративні стандарти роботи і перевірені рішення
Реєстрація усіх проблем та звернень
Звіти в будь-який час та за будь-який період
Ми говоримо зрозумілою для вас мовою
Моніторинг вашого обладнання
Оптимізація витрат
на ІТ
Індивідуальний підхід до кожного клієнта та кожного завдання
We Speak English
5 причин обрати саме нас:
ЗМЕНШЕННЯ КІЛЬКОСТІ ІНЦИДЕНТІВ
Ми отримаємо близько 100 звернень від кожного клієнта протягом першого місяця обслуговуваня, через три місяці нашого обслуговуваня - менше 10
МИ ЦІНУЄМО НАШ ЧАС І ЧАС НАШИХ КЛІЄНТІВ – МИ ПРАЦЮЄМО ШВИДКО
96% заявок вирішуються в день звернення, з них 70% проблем усуваються менше 1 години
ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КОРИСТУВАЧІВ
Користувачі оцінюють рівень роботи нашої техпідтримки як
9,6 з 10
ГАРАНТУЄМО ЯКІСТЬ НАШОЇ РОБОТИ
Ми прагнемо до довгострокового співробітництва з нашими клієнтами і турбуємося про якість наших послуг. Тому з нами досі ті, з ким ми починали у 2008 році
ТЕХНІЧНА КОМАНДА У КИЄВІ і ЛЬВОВІ
Наші інженери знаходяться у Києві та Львові, а клієнтів, які мають розгалуджену філіальну мережу в інших містах, ми обслуговуємо у віддаленому режимі
Звичайна техпідтрика
працює так:
Працює сьогодні – на вчора
Вона реагує на вже виниклу проблему/аварію, у результаті ваша компанія отримує постійний ремонт якогось обладнання.
або
Працює сьогодні – на сьогодні
Вона зосереджена на профілактиці та виявленні проблем/аварій до їх появи, в результаті у вашій компанії все працює.
Техпідтримка Дабл сервіс
працює так:
Працює сьогодні - на завтра
Ми сьогодні застосовуємо такі ІТ-технології, без котрих ваш бізнес не зможе отримувати прибуток завтра.
Результат – все працює сьогодні і буде працювати завтра. До того ж, ваш бізнес сьогодні отримує додатковий прибуток від тих ІТ-технологій, які були впроваджені нами вчора.
Звичайний ІТ-аутсорсинг | Відмінний ІТ-аутсорсинг
Пакет
«Разовий виїзд»
Протягом 3-х місяців:
1 виїзд
2 заявки віддалено
Необмежені консультації по телефону
1000 грн
разово
Пакет
«Корпоративний»
1 профвиїзд на місяць
Віддалене вирішення інцидентів – необмежено
Необмежені консультації по телефону
150 грн/місяць
за 1ПК
800 грн/місяць за 1 сервер
Пакет
«Корпоративний +»
1 профвиїзд на місяць
Віддалене вирішення інцидентів – необмежено
Аудит та вдосконалення ІТ-системи
Гаряча заміна обладнання
Інвентаризація заліза
250 грн/місяць за 1ПК
900 грн/місяць за 1 сервер
Пакет
«Корпорація»
Безлімітна техпідтримка 7 днів на тиждень з 8 до 22
Аудит та вдосконалення ІТ-системи
Гаряча заміна обладнання
Інвентаризація заліза та ПЗ, ліцензування
Корпоративна пошта у подарунок
English speaking Helpdesk
400 грн/місяць за 1ПК
1500 грн/місяць за 1 сервер
Оформити замовлення:
До закінчення акції залишилось:
Оформити замовлення по телефону:
044 359-01-96 094 832-39-96
Оренда повноцінного поштового сервера з корпоративною адресною книгою, необмеженою кількістю поштових скриньок, потужним СПАМ-фільтром, без будь-яких обмежень на відправку та отримання листів.
Інструменти нагляду за співробітниками в режимі реального часу, дозволяють виявити і усунути - запізнення, прогули, використання інтернету в розважальних цілях, перегляд фільмів, комп'ютерні ігри в робочий час у вашому офісі.
Хочете читати корпоративну пошту, заходити в клієнт-банк та облікову систему, бачити роботу офісу і друкувати на офісний принтер, перебуваючи за його межами? Все це ви зможете робити зі свого мобільного телефону.
Потрібна оптимізація і прискорення роботи облікової системи? Хочете винести CRM за межі вашого офісу? Ми розмістимо вашу облікову систему в дата-центрі Кєва або Відня (оплата у грн з ПДВ).
Ми допоможемо заощадити на інтернеті, розповімо, як можна суттєво скоротити витрати при купівлі ПК і ліцензуємо ваше ПЗ з мінімальними витратами.
Навіть якщо у вашому районі мало провайдерів чи немає якісних каналів інтернету, ми забезпечимо гарантоване підключення до інтернету, збільшимо його швидкість. Підбір та підключення резервних та альтернативних каналів Інтернету.
Налаштування інтелектуальних поштових фільтрів, відхиляючих до 98% СПАМу. Гарантована доставка листів від ваших постачальників і клієнтів, навіть якщо вони знаходяться у СПАМ-листах.
Запис розмов на всіх телефонах компанії. Статистика дзвінків по кожному співробітнику окремо і по компанії в цілому, контроль пропущених дзвінків. Безкоштовні міські та міжнародні дзвінки у віддалені офіси і філіали компанії.
Безкоштовна утилізація використаних батарейок і акумуляторів від UPS. Утилізація застарілого комп'ютерного обладнання - комп'ютерів, ноутбуків, моніторів, принтерів та іншої офісної техніки.
Євгенія Катуніна
Фінансовий директор
Дабл Сервіс обслуговує комп’ютерну техніку, мережеве та серверне обладнання DINTERNAL EDUCATION, надає послуги технічної підтримки головного офісу та філій нашої компанії. За час співпраці, команда Дабл Сервіс вирішила деякі важливі питання, пов’язані з нашою ІТ-інфраструктурою. Після ІТ-аудиту, технічна команда Дабл Сервіс надала нам свої рекомендації, на основі яких ми оновили наше комп’ютерне та мережеве обладнання. В результаті чого підвищився рівень нашої безпеки та була організована стабільна робота комп’ютерного обладнання. Команда Дабл Сервіс продемонструвала високий рівень кваліфікації та уважне ставлення до наших потреб, продемонструвала здатність з повною відповідальністю ставитися до поставлених завдань, завжди виконувала їх вчасно та доброзичливо ставилася до наших співробітників. Ми рекомендуємо компанію Дабл Сервіс як надійного та стабільного постачальника IT-послуг.
Роман Мотренко
IT менеджер
Ми почали співпрацю з технічною службою Дабл Сервіс з моменту переїзду в новий офіс. Дабл Сервіс надав нам допомогу під час переїзду силами своїх інженерів і забезпечив подальшу технічну підтримку нашого офісу. Хочу відзначити, що за весь час обслуговування ми жодного разу не отримали від них відмови, коли б нам не була потрібна їх технічна підтримка до нас завжди міг приїхати їх інженер. Передача технічної інформації між інженерами Дабл Сервіс, які нас обслуговують, завжди проводилась ними самостійно і не вимагала від мене трати часу або контролю - це дійсно зручно для клієнта, і демонструє їх професійний і відповідальний підхід до роботи. Вважаю, це говорить про правильну організацію праці всередині самої компанії та про високий рівень менеджменту у технічної служби Дабл Сервіс.
Ірина Вікторівна Журба
Директор
Дабл Сервіс обслуговує наші комп'ютери майже 15 років і за цей час вони впровадили безліч технічних рішень в нашій компанії, які поліпшили роботу нашого офісу і оптимізували роботу співробітників з комп'ютерною технікою. Співпраця з Дабл Сервіс дозволила нам повністю зосередитись на нашому бізнесі, не відволікаючись на технічні питання, тому що ними займаються фахівці Дабл Сервісу.
Олег Баранов
Адміністратор
З кожним днем кількість покупців в нашій торговій мережі зростає, і наші магазини повинні стабільно відпускати товар в режимі роботи «12х7», не створюючи черг на касах. Компанія Дабл Сервіс організувала безперебійну роботу нашої мережі магазинів при мінімальних затратах на обладнання, і ми змогли надати нашим клієнтам швидке та якісне обслуговування.
Оформити замовлення:
До закінчення акції залишилось:
Оформити замовлення по телефону:
(044)359-01-96
(094)832-39-96